Informacje o dostawie
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia umieszczany jest na podsumowaniu zamówienia.
Realizacja zamówienia płatnego przelewem lub kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar.
TERMIN I KOSZT DOSTAWY NA TERENIE RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ
Oferujemy następujące sposoby dostawy zamówionych towarów:
- Firma spedycyjna DPD i UPS Polska
- Paczkomaty InPost
- Poczta Polska - USŁUGA ZAWIESZONA DO ODWOŁANIA
Możliwy jest również odbiór osobisty w punkcie odbioru zamówionych towarów. Punkt odbioru mieści się w Krakowie przy ul. Nad Drwiną 8B. Godziny odbioru: od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. Zobacz mapkę jak do nas trafić >> - UWAGA! ODBIÓR OSOBISTY ZAWIESZONY DO ODWOŁANIA
Przewidywany czas realizacji dostawy oraz jej koszt uzależnione są od wyboru sposobu dostawy. Szczegółowe informacje zostały przedstawione w tabeli poniżej.
|
|
PRZEDPŁATA |
PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE |
||
Sposób dostawy |
Czas dostawy |
Wartość zamówienia |
Wartość zamówienia |
||
liczony w dniach roboczych od momentu nadania przesyłki |
do 150 zł |
powyżej 150 zł |
do 150 zł |
powyżej 150 zł |
|
Firma kurierska DPD / UPS |
1 dzień |
12 zł |
0 zł |
15 zł |
0 zł |
Paczkomaty InPost |
1-3 dni |
12 zł |
0 zł |
15 zł |
0 zł |
Poczta Polska Pocztex Kurier 48 ZAWIESZONA DO ODWOŁANIA |
2-3 dni |
20 zł |
0 zł |
23 zł |
0 zł |
Odbiór osobisty - ZAWIESZONY DO ODWOŁANIA |
24h |
0 zł |
0 zł |
0 zł |
0 zł |
Dostępne formy płatności
W naszym Sklepie możliwe są następujące formy płatności:
1. Przelew za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym Przelewy24.pl przed dostawą.
W ramach płatności elektronicznych Przelewy24 realizowane są m.in. płatności BLIK oraz PayPo.
2. Tradycyjny przelew bankowy na wskazane konto.
3. Gotówka przekazana spedytorowi firmy kurierskiej przy odbiorze przesyłki w miejscu dostawy (za pobraniem) lub w Paczkomacie oferującym płatność za pobraniem lub obsłudze Sklepu przy odbiorze osobistym.
W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności w formie przedpłaty, brak otrzymania płatności na rachunek Biuro Plus lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu Przelewy24.pl) w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, spowoduje anulowanie zamówienia.
Kontakt
Potrzebujesz pomocy?
|
+12 296 45 29 |
|
kontakt@sklepfc.pl |