Informacje o dostawie

TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Termin realizacji zamówienia umieszczany jest na podsumowaniu zamówienia.

Realizacja zamówienia płatnego przelewem lub kartą kredytową rozpoczyna się po otrzymaniu należności za towar.

TERMIN I KOSZT DOSTAWY NA TERENIE RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ

Oferujemy następujące sposoby dostawy zamówionych towarów:

  • Firma spedycyjna DPD i UPS Polska
  • Paczkomaty InPost 
  • Poczta Polska - USŁUGA ZAWIESZONA DO ODWOŁANIA

Możliwy jest również odbiór osobisty w punkcie odbioru zamówionych towarów. Punkt odbioru mieści się w Krakowie przy ul. Nad Drwiną 8B. Godziny odbioru: od 9.00 do 15.00 od poniedziałku do piątku. Zobacz mapkę jak do nas trafić >> - UWAGA! ODBIÓR OSOBISTY ZAWIESZONY DO ODWOŁANIA

Przewidywany czas realizacji dostawy oraz jej koszt uzależnione są od wyboru sposobu dostawy. Szczegółowe informacje zostały przedstawione w tabeli poniżej.

 

 

PRZEDPŁATA

PŁATNOŚĆ PRZY ODBIORZE

Sposób dostawy

Czas dostawy

Wartość zamówienia

Wartość zamówienia

liczony w dniach roboczych od momentu nadania przesyłki

do 150 zł

powyżej 150 zł

do 150 zł

powyżej 150 zł

Firma kurierska DPD / UPS

1 dzień

12 zł

0 zł

15 zł

0 zł

Paczkomaty InPost

1-3 dni

12 zł

0 zł

15 zł

0 zł

Poczta Polska

Pocztex Kurier 48

ZAWIESZONA DO ODWOŁANIA

2-3 dni

20 zł

0 zł

23 zł

0 zł

Odbiór osobisty - ZAWIESZONY DO ODWOŁANIA

24h

0 zł

0 zł

0 zł

0 zł

Dostępne formy płatności

W naszym Sklepie możliwe są następujące formy płatności:

1. Przelew za pośrednictwem płatności elektronicznej realizowanej w systemie płatniczym Przelewy24.pl przed dostawą.

W ramach płatności elektronicznych Przelewy24 realizowane są m.in. płatności BLIK oraz PayPo.  

PayPo

2. Tradycyjny przelew bankowy na wskazane konto.

3. Gotówka przekazana spedytorowi firmy kurierskiej przy odbiorze przesyłki w miejscu dostawy (za pobraniem) lub w Paczkomacie oferującym płatność za pobraniem lub obsłudze Sklepu przy odbiorze osobistym.

W przypadku wyboru przez Klienta metody płatności w formie przedpłaty, brak otrzymania płatności na rachunek Biuro Plus lub podmiotów pośredniczących w transakcji (serwisu Przelewy24.pl) w terminie 3 dni od złożenia zamówienia, spowoduje anulowanie zamówienia.


PŁATNOŚĆ PRZELEWEM BANKOWYM - PRZEDPŁATA NA KONTO

Płatność przelewem bankowym możesz zrealizować za pośrednictwem bankowości internetowej lub zlecając przekaz pocztowy.

Dane do przelewu:

Bank: BNP PARIBAS
Konto: PL 94 1600 1084 0004 0503 6686 6001
Tytułem: Zamówienie nr ........ (podaj numer otrzymany w mailu z potwierdzeniem zamówienia)

Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński
30-741 Kraków
Nad Drwiną 8B

PO JAKIM CZASIE OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA WYSYŁAMY PRODUKTY DO KLIENTÓW?

Wszystko zależy od kilku różnych czynników - np.  wybrana forma dostawy, wybrany sposób płatności, dostępność magazynowa produktu (czy mamy na magazynie wysyłkowym, czy trzeba ściągać z drugiego magazynu), czas złożenia zamówienia (rano, wieczór, weekend), ilość zamówień czekających w kolejce do obsłużenia etc. etc.

Zdarza się, że wysyłamy jeszcze tego samego dnia co zamówienie, na drugi dzień roboczy (najczęstsza opcja), po kilku dniach lub nawet po miesiącu jeśli towar jest zamawiany u producenta z Niemiec.

Najszybciej wyślemy produkty, które są popularne wśród klientów i mamy je w stałej dostępności na magazynie wysyłkowym (np. kredki Polychromos), opłacone szybkim przelewem (np. Blik, Przelewy24) lub za pobraniem. Jeśli zamówienie jest rano zdarza się, że kurier otrzymuje od nas paczkę jeszcze tego samego dnia! Na drugi dzień zamówiony towar dociera już do klienta! :)

Kontakt

Kontakt

Potrzebujesz pomocy?

+12 296 45 29
kontakt@sklepfc.pl